Trygg E-handel
Logga in

Användarnamn

Lösenord



FAQ

Nedan har vi sammanställt de vanligaste frågorna från våra e-handelskunder.
Om du inte får svar på din fråga är du välkommen att kontakta vår kundservice på
telefonnummer 040- 10 62 36, maila oss eller chatta med oss (via länken till höger).

Hur vet jag att min beställning har gått igenom?

En orderbekräftelse ska ha skickats till din angivna emailadress. Om du har registrerats ett konto hos oss, kan du även se din order under Mina sidor.

 

Kan jag ändra/annullera min beställning?

Dessvärre kan vi inte göra ändringar eller annullera en order som är lagd. Vi skickar nämligen din beställning vidare till vårt lager direkt, så att dina varor kan levereras så snabbt som möjligt.

 

Varför får jag ingen orderbekräftelse vid beställning?

Om du inte får en orderbekräftelse skickad till din angivna mailadress har ordern inte gått igenom. Kontakta vår kundservice, så hjälper vi dig!

 

Hur returnerar jag varor?

All information om hur du går tillväga om du vill returnera din order eller enstaka varor hittar du under Ångerrätt & Retur.

 

Hur lång tid tar det innan jag får mina varor?

Vi skickar dina varor så de är hos dig inom 2 till 4 arbetsdagar. Har du beställt en rullduk så kommer den i ett separat paket och går oftast inte via postombudet utan levereras till postterminal.

 

Varför får jag inte min rullduk tillsammans med övriga varor? Om du har beställt en rullduk så kommer den alltid i eget kolli, iom att det räknas som skrymmande gods. Rullduken levereras till en postterminal nära dig medan övriga varor levereras till ditt postombud. Du får en sms-avisering per kolli.

 

Kan jag handla mot postförskott?

Idag kan du inte handla mot postförskott, men du kan handla mot faktura eller betala direkt med kort.

 

Är det möjligt att få en express leverans?

Tyvärr finns inte den möjligheten idag.

 

Jag vill ha olika adresser, en faktuaadress och en leveransadress. Är det möjligt?

För närvarande har vi inte den möjligheten online men kontakta kundservice, så kan vi hjälpa dig vidare.

 

Vilka betalsätt finns det?

Du kan betala med faktura via KLARNA eller med betalkort (Vi tar VISA och MasterCard)

 

Jag saknar varor i min beställning, vad gör jag?

Var uppmärksam på att din beställning eventuellt kommer i flera paket, i såfall innehåller SMS-avseringen från POSTEN flera kolli-id. Om du hämtat alla dina paket och det ändå saknas någon vara, vänligen kontakta kundservice så hjälper vi dig!

 

När dras eventuella rabatter?

Registrering av rabattkod görs i kassan, där ser du också att rabatten dragits av.

 

Kan jag spåra mitt paket?

Du kan spåra ditt paket på Posten.se genom kollinumret du får i din SMS- avisering.

 

Hur lägger jag till premier?

Val av månadens premier görs i kassan.

 

Mitt paket har gått i retur, vad gör jag?

Vänligen kontakta oss så hjälper vi er vidare.